Pääsin ainakin läpi matematiikasta. Kyllä sieltä melko varmasti tulee se M, mitä hain. Toivon ihan pikkuisen vain, että siitä vielä napsahtaisi se E:kin. Kyllä siitä voisi. Ainakin menneinä vuosina pisterajat ovat olleet lupaavan näköisiä. Olisivatpa tänäkin syksynä. Mutta M. Eiköhän sen nyt perjantaina jo tiedä, vai milloin opettaja sanoi oman arvionsa antavan.. Eikä enää ikinä ole PAKKO opiskella matematiikkaa!

Luin tuossa naatin blogia. Huomasin, että jollain muullakin on ollut pelkotiloja Punaisen Lohikäärmeen jälkeisenä yönä. Omani eivät vain noihin naatin pelkoihin verrattuna ole yhtikäs mitään. Tunne sekin silti. Enemmän minua kyllä huvittaa se miten se elokuva seurasi minua uniin. Ratkaisin jotain kannibaalimurhaajasudokua siinä.. Ehhehhee. Siis sillä lailla, et jos saan sen sudokun tehtyä, selvitän murhaajan. Se oli sellainen sekava uni taas. Etten tiennyt miten päin olisi pitänyt olla ja katsoa. Näin unta siitä etten saanut unta ja samalla näin sitä varsinaista unta. Tai sitten se oli valveuni. Sekava joka tapauksessa. Mutta sudoku, hihihi. Sudokut on kyllä ristikoista parhaimpia.
Niin mutta Punainen Lohikäärme. Minä päädyn nyt tekemään siitä psykologian leffa-analyysin. Saapa nähdä mitä tulee, muuta elokuvaa en ole nyt katsonut, ja tuonkin tajusin olevan sillä opettajan antamalla listalla vasta sitten kun olin sen jo katsonut. Tällä kertaa katsoin sen jopa loppuun, ja kyllähän se hywä oli. Uhrilampaissa nukahdin kesken kaiken.
Ei se tarkoita, että se olisi ollut huono. En vain muista miksi olin niin hirvittävän väfynyt silloin. Kai se oli se viikonloppu kun olin kavereiden narikka ja pöytävahti. (Olin ja en ollut sitä omasta vapaasta tahdostani.) Ehkä olin väsynyt typeriin kaveruussuhteisiini, joissa olen aina vaihtoehdoissa se huono..no, olen kyllä selittänyt niistä ihan tarbeeksi.

Kissa nukkuu kerällä, eilen se raateli käteni. Varpu kiittää ja kuittaa.