Oltiin baarissa.
Hauskaa oli.
Siellä oli tähtikilpailu.
Tosi hauska poika.
Semmonen esiintyjä.
Se esitys oli siis hauska.
Se oli semmonen pantomiimijongleeraaja tai joku. Hauska.
Kävin kattoo pallokaloja.
Ne on pieniä, eikä pullistele.
Nukuin (taas) sielunkikkareen lattialla.
Itse asiassa nukuin sen ja sen avon joustinpatjalla.
Oikeastaan voitaisiin siis ajatella, että valtasin heidän sänkynsä.
No, kissansa ei tappanut minua vaikka se oli aika hurjana.
Ehkä mä olin hurjempi?
Tanssiminen on aika ihanaa.
Otto sylki mulle vissiin jotain viallisia rahoja, kun sisäänheittäjä tai joku semmonen muu tuima täti sanos mulle et MÄ oon sutannu sen rahan. Että leimat päin vittua.
Ni että MÄÄKÖ suttaisin rahoja?
Hihiahahahihe mikä akka.
Sillä kasvoi viiden metrin kyrpä otsassa.
Semmoinen aika ohut, minkä voi laittaa vaikka solmuun kuulkaas.
En kyllä yhtään tykänny siitä tädistä.
Tai oikeestaan en vaan tykkää tuommosista tilanteista.
Että joku menee pieleen ja se on MUKA mun vika.
Siis tietysti joskus on oikeestiki joku juttu just mun vika, mut sillon ko ei oo, se on ahdistavaa.
Hyi.
Niin ja siis tanssittiin tanssittiin tanssittiin ja pidin siitä niin.
Ainahan minä nykyään.
Ei ollut kovasti tuttuja, paitsi yksi tyttö, joka on kuin L-Koodin Shane. Mutta me ei juteltu, koska menneisyydessä on asioita, eikä kaikki niistä oo kivoja.
Niin ja oli noiden muiden jotain koulututtuja, mutta niillekään ei juteltu kun ne ei ollu kuulema kivoja.
Minusta ois kyllä ollu aika hauskaa tehdä tuttavuutta.
Ne oli kuulema semmosia nörttejä, jotka puhuu kirjakieltä, eikä koskaan käy baarissa.
Paitsi että nehän oli baarissa.
Tanssittiin niin hirveästi.
Oli vaan aika huonoa musiikkia pääasiassa.
Siellä oli muuten BB-Kaki juontamassa. Höhö.
Nyt oon kotona ja täällä ei oo ketään koska muut on asioilla.
Tärkeitä asioita.
Oon vieläkin ihan sekasin päivissä.
Kuvittelen koko ajan että on sunnuntai, vaikka on lauantai.
Eilen olin siis myös sekaisin.
Tiesin kuitenkin, että on loppuviikko, ja postia tuli, ni pakko oli olla perjantai.
Niinhän se oli.
Nytpä istuksitaan tässä.
Oli illalla välillä vähän haikea olo.
Kummallisia juttuja kyllä vaan.
Surettaa.
Mutta enpä anna sen lannistaa.

Viimeinen rock ennen aivokuolemaa, tämän jälkeen saat nukahtaa. *nytk nytk hytk*