taivas on betoninharmaa
puut ovat oikeasti kauniit
coin-operated boy
soi yhä uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
ja uudestaan
kiitos sille, joka mainosti The Dresden Dollseja blogissaan
nyt myös minä teen niin
mainosmainosmainosmainosmainosmainos
se soi niin päässä kuin muutenkin
videokin on kiva
ääti meni töihin
koiran jäi sitä ikävä
sain tänään ihan loistavan postin
monta slamia ja labelbag ja kivakiva kirje
vapaapäivä tänään on minulla nyt
aika kivaa
piti polkea prismaan
vaan näyttääpä siltä
ettei siitä tule mitään
olen niin kamalan laiska
oho
Dir en Grey - Obscure
siinä teille video
siis katsokaa se
on oikein söpö
pidin siitä
en tosin katso sitä toista kertaa
pitää tehdä näet ruokaakin vielä tänään
kanaa
tietenkin
mitäpä muuta minä
nyt arkia taas
en vieläkään ole hakenut lippuja
piti tänään
sanoinkos sen jo
sanoin
tai en
mutta prismasta ne haen
onhan tässä aikaa
meneekös se nyt yhdeksältä kiinni
huomenna menen juttelemaan turhia lääkärin kanssa
ei se sano mitään uutta, mutta ehkä minun tarvitsee tästä eteenpäin käydä taas harvemmin
ää
tykkään niin tästä aivbiinveidingfoortissoulong -kohdasta
jos minä niitä slameja..