(Excuse moi, mut miks tähän tulee enteristä tommoset helevetin suuret VÄLIT!?)

No hitto, olkoon. Ihan sama. Oon varmaan painanu jotain nappia. Salaista nappia.

SALAISTA NAPPIA!

Tässä ei ole mitään salaista nappia näkyvissä. Onko tämä joku vuodatuksen Ovela ja Järkevä uudistusjekku? Jos, niin.. Tuota tuota. Tyhmä juttu.

Diabetes. Mikä schvettu se edes on? Minä en edes tiedä mikä se on, ja se perkele kehtaa tulla minun porttejani kolkuttelemaan! Metformiini, insuliini, sokeriarvon mittailu, syömisen tarkkailu, mitÄÄÄÄH!? Sanon sille EI TERVETULOA KIITOS! Painukoon helvettiin minusta, minun kehosta, minun veristä ja arvoista!

Näiden suurien ja mahtavien sokeriarvojen mukaan minulla on aikuistyypin diabetes, mutta mennään ja tiedetään, en minä tiedä mistään mitään. -10% painosta pois on kuulema jeesjeesmamathankyou. Vähempikin jo oujeapeipe.

En minä ole ensimmäinen, enkä edes viimeinen, mutta hukassa yhtä kaikki. Tottapuhuakseni ei kiinnostais yhtään ruveta mihinkään toimenpiteisiin. Tässä joutuu vielä ITSE tökkimään itseään NEULALLA. Hyi. Ikään kuin en muutenkin jo inhoaisi kaikkia neulajuttuja, jotka ei liity ompeluun.

Lääkärillä on oltava klo 13:00

HEMMETTI!!!