nuk-kanaisen innoittamana uusi ulkoasu. jippijaijei. kikin on. kiitos. anteeksi. oon varmaan kauhea kun en merkannut sinne sivulle ottaneeni tämän. tsumppudum.

lupauduin tuossa taannoin lisäämään tänne omakuvapiirroksen. ei vaan taida se skanneri toimia. en tajuu kui ei. tulostin ja kopiointi toimii muttei skanneri.. no, jos sen koittais siirtää hetkeks omaan koneeseen kii ni kattois toimiiko yhtään paremmin vai pitääkö hankkia oma. siitä olisi kai hyötyäkin. ei kyllä olisi, ainakaan muuhun kuin swappikuvien flickraamiseen.

minun pitäis ihan juuri mennä suihkun ja kaupan kautta tädille. ei vielä oikeen innostaisi. toivon että tädillä on vielä hyllyssään ice age 2, jota en ole nähnyt. siellä oli myös joku maa aikojen alussa -elokuva. hih.

sain juuri älyväläyksen ja meinasin kirjoittaa sen chattiin mutta laitankin sen tänne. ei minun tarviikaa mihinkää suihkuun mennä, on lauantai. ei minua täällä kukaan kattele, raipesta oon varmaan vaan ihana kun oon hikinen ihminen, joka heittelee sille palloa.

tuntuu kummalliselta kun syksy tulee, tai oikeestaan tuli jo, kun ei oo koulua alkamassa. mitään koulua. 12 vuoden jälkeen ei MITÄÄN. tuntuu ontolta. normaalisti se olisi viikon päästä aivan käsillä. viikon päästä on vaan minun synttärit. vaan. onhan silloin jurakin, sen tarkemman viikon päästä. kiveejee. makuupussit ja alustat vielä ja joku vänkä mugi. ne puuttuu. tamdidamdi.

mitähän sitten vielä, ei varmaan mitään. tsau.