No en minä jaksa blogata hei. Enhän minä tee mitään muutakaan hei.

Eilen ostin Houkutuksen ja Uudenkuun ja tuossa taannoin tajusin ettei se neljäs tulekaan maaliskuussa vaan se on Meyerin joku muu kirja. :''(
Nii ja olin vitun tyhmä ja luin pitkän pätkän Breaking dawn -spoilereita ja nyt tiedän kaiken ja vituttaa vitusti vittu vittujen vittu.

Pakkasin froteita ja nukuin päiväunet. ON SE JÄNNÄ miten päiväunista tulee vaan huono ja tyhmä olo eikä jaksais tehä mitään mitä on pitäny. Pitäis siivotaki. Jos se Risto vaikka tuliski huomenna. Ei o ainakaan mesessä sanomassa että ei tuu.

En sitten ole mikään sätkynukke numeron lankojen päässä. Ihan vaan toim. huom.

Olen miettinyt pitäisikö minun tehdä tästä käsityöblogi jossain määrin. Ottaisin siis kuvia kun runkkaan ja.. no siis IHAN OIKEISTA KÄSITÖISTÄ OTTAISIN KUVIA. GÖÖ.
Noin niinkuin pipoista ja hameista ja niin.

Eilen sain hei roskasapuskani vähän vähemmällä hinnalla kun olikin kaveri töissä. Sitäkään en ollu nähny puoleen vuoteen. Ois kai syytä pitää yhteydet ihmisiin yllä. Tuntuu vähän hölmöltä aina ku näkee jonkun et öö joo hei mitä kuuluu jaa töitä no ei mullekaa sen kummempii. Vois kyllä. Pyytää sen ja toisen teelle ja kortinpeluulle.

Ny meen vasenuukiin niinku ne jotkut kivasti sanoo.