Typerä kamala vaikea englanninkoe takana. Nyt se on tehty ja seuraavaksi lusmuilen psykologian osalta, en kuitenkaan muista viitsi jaksa lukea sitä koko hemmetin kirjaa, jota en ole vapaa-aikanani edes avannut. Pitää vielä tehdä se elokuva-analyysikin. No, Nokkaotus on SUPERMIES, tosimiehistä tosimiehekkäin sankari, joka kyllä saa luettua psykologiansa! NOKKA NÄYTTÄÄ TEILLE KAIKILLE VIELÄ.
Muistelin, että perjantaisin on koulussa yleensä kanaruokaa ja niin nytkin. Mikä kumma siinä vaan on, että kastikkeeseen pitää laittaa porkkanaa. Hyi perkele. Kyllä sekin meni, kun muussasi. SUPERMIESNOKKA JAKSAA SYÖDÄ VAIKKA NORSUN. OLIPA SITTEN KUINKA PAHAA TAHANSA!
No, ruokalassa sattui olemaan varsin hauska pikkupoika varsin hauskalla paidalla varustettuna. Ensin kuului sarjakuvahahmomainen ääni, sitten käännyin katsomaan ja luin hänen paitansa selkämyksen.
"..MISTÄS SITÄ TIETÄÄ? maailmanaidspäivä.fi"
Tämä oli siis aika pikkuinen poika, ja jotenkin paita tuntui välittävän sellaista sanomaa, että mistäs sitä tietää kuka on positiivinen. Ei voi olla varma. Paidan etupuolella luki HIV-negatiivinen. Aika hieno paita se oli, sellaisen voisi hankkia. Ei tämä kyllä näin jälkeenpäin kuulosta yhtään hauskalta. Lie jotain tilannekomiikkaa sitten ollut, ruokalassa se paita nauratti. Eihän noissa asioissa ole oikeasti yhtään mitään nauramista. Vaikka voisi olla mahdollista, että jos minä olisin hiv-positiivinen, niin loppujen lopuksi se naurattaisi. "Haha, tottakai tämä tapahtui juuri minulle! HÅHÅ!" Ei kyllä kuitenkaan naurattaisi. No joo.

Äitini on hävinnyt jonnekin. Talossa tuoksuu hyvältä, ja joka paikka tuntuu olevan puunattu, mutta äitiä ei näy. Halusin sanoa hänelle, että täällä on ihanan siistiä, kiitos äiti, kun olet ahkeroinut täällä sillä aikaa kun laiska tyttäresi on ollut kokeessa. Mutta en voinut sanoa, ja sitten kun hän tulee, hän varmaan on vihainen minulle taas ja sitten unohdan sanoa. Minun lattialla on mattoja pienehkö pino. Ilmeisesti minun tulisi tampata ne. En ole kovinkaan kiinnostunut asiasta. Tarvitsisi pyöräillä Prisman Lippupalveluun hakemaan The Ark -lippuja. UU-UUH. I'VE BEEN WAITING FOR THIS SO LONG! Ähähähähä. Nyt ne liput on minun tuurilla myyty viikossa loppuun. Viikko sitten taisin viimeksi katsoa onko niitä jäljellä. Nyt on pakko katsoa, tai iskee paniikki, ettei niitä varmastikaan ole. Meinasin kirjoittaa tuohon äsken jostain kumman syystä OLA. Öä. Taidan olla vähän päästäni pehmeä ja vajaa. Nyt se lippupalvelu.
Hihihi on niitä lippuja vielä, todennäköisesti minulla on siis tänään kaksi lippua sinne. Toinen on toki ystävän.

Sen ystävän voisi muuten pyytää tänne tänään. Jos se vain suostuisikin tulemaan. Sillä on ollut kirjoituksia, niin en kyllä tiedä kuinka paljon hän jaksaa tulla tänne. Tai siis hänhän on todennäköisesti poikaystävänsä kanssa. Mutta olisi mukavaa jos hän tulisikin ja joisimme viimein tuon punkun ja katselisimme vaikka Cry babyn. Nääh, en minä kyllä tänään taidakaan pyytää tänne ketään, rentoudutaan nyt. Vaikka rentoa se olisi ystävänkin kanssa. Noh, joku toinen viikonloppu, vaikka pian hän täyttääkin jo 18 ja sitten menemme joka tapauksessa baareilemaan ja sitten on syysloma ja laivaillaan. Sitten onkin taas ihan tarpeeksi kaveerattu. Ehhee, no eijjei, kyllä hänen kanssaan viettäisi vaikka kaiken aikansa. Hän itse asiassa heitti ilmaan ajatuksen, josko muuttaisin hänen luokseen sitten kun he muuttavat yhteen ja sälli menee armeijaan. Ei saa yksin vuokraa maksettua jne. ni sit mä voisin ikään kuin tulla siihen siks aikaa kun se sälli on muualla. Mutta en minä halua ajatella koko kotoamuuttoa vielä. Tuo olisi idioottimainen ratkaisu, jos muuttaisin vielä takaisin kotiin siellä asumisen jälkeen, enkä halua kai vielä muuttaa kokonaan pois kotoa. Katsellaan nyt. Eihän minulla ole mitään töitäkään.

Äiti tuli ja kyllä, kyllä ne matot on sitä varten mun lattialla että tajuisin tampata ne. En pidä mattojen tampaamisesta. Siinä menee pölyt ja karvat ja roskat silmiin ja suuhun ja nenään ja koko kroppaan. Olen varmasti kamalan lapsellinen, mutta tälle asialle en edes aio voida mitään: minä INHOAN kaikkea siivoamista. Käsin tiskaaminen oli joskus kivaa, mutta sitten meille hankittiin tiskikone. Häähä. Ei sitten missään nimessä tehdä siivoamisesta kivaa..

Minulla olisi muuten karaoke-dvd lainassa. Sillä on Moottoritie on kuuma ja I will stay. On jotain muitakin hyviä kyllä. Sitä voi laulella. Jos ehkä sittenkin kysyisin ystävältä mitä hän tekee.. Joo, ei kysyminen mitään maksa. Nyt äiti tuli tuohon aijjaijjaijjaijaittelemaan. Plöä. Menen pois. Tämä oli tässä.