Milloinkohan kaverit soittavat, että lähdetään viemään neljännelle lahjaa..? Varmaan juuri ennen kun minun saunavuoroni alkaa, tai sitten nyt kun teen ruokaa. Sitten en kyllä mene jos se menee saunan kanssa päällekäin, sanokoon muut mitä tahansa. Saunaan minä olen tahtova, ja hiuksenikin ovat likaiset. En minä oikeastaan edes tee ruokaa. Kunhan nyt pidän uunia päällä ja ranskanperunoita siellä sisällä. Eivät ne vielä edes ole sisällä uunissa. Perunien kans on nakei, nakei ja peruni. Oiskoha uuni menny jo..ei ollu.
Porukat läks mein möksälle. Nyt se on jo meidän möksä, vaikka se on ihan sama tönö ko sillon ko se oli mamman ja vaarin möksä. Ihan sama, sillä aina olen sitä ihan vaan mökiks kutsunu. "Mennäänkme mökille? Eik mökil pitäis olla ja plaplaaplaa." En siis ole sanonut varmaan ikinä että mennään mamman ja vaarin mökille. No olen varmasti sanonut. Ihan sama. Meidän mökki se on nyt. Serkkupoika tulee huomenna hakemaan meidän vaunun pois sieltä ja sitten se onkin sen vaunu. Siinä vaunussa on ihan oravannahkapenkit ja kaikkea. Meinaa tosin vaan niitä kuolleita oravia sohvalla. Vaunu paikalle hinataan pikkumökki, eli keittiömökki, ja isompi mökki puretaan pois kokonaan. Sitten siihen rakennetaan Meidän Oma Mökki.
Nyt laitin perunat uuniin ja siellä ne paistuvat. Niitä pitää kohta käännellä.
Sinne saunaan pitää mennä yksin. Se on vähän inhottavaa, sillä alan kuitenkin pelätä, että toisen pukuhuoneen kautta pääsee samaan saunaan silloinkin kun minä olen siellä, jos sinne vain joku haluaa tulla. Se on täysin mahdollista. Minä en yhtään pidä siitä. Mutta ainakin saan olla rauhassa saunassa, vaikka olisi kovin kivaa saada sinne seuraa. Harmi kun ystäväkin on kipeä. No, kai siellä pärjää.

Olin eilen kaupungilla kahden ystäväni kanssa ja ostimme eräälle toiselle ystävällemme lahjan.
Se lahja on Kaunotar & Hirviö -soittorasia.
Lasinen pallo, jossa nämä hahmot tanssivat, hirviön kädessä on kyltti, jossa lukee jotain tykkäysjuttuja ja sitten kun sitä heiluttaa, helisee siellä miljoonittain sydämiä.
Siinä on vaaleanpunaruusuinen alusta ja se soi Beauty and the beastia.
Se on ihan meidän ystävän näköinen.

Kaupungilla minä jahtasin pulua, joka sitten jahtasikin minua.
Eräs katukivi kamppasi minut. Sain tukea toisesta ystävästä, mutta hän ei kaatunut.
Minä kaaduin naamalleni.
Loppu.
Eli ei mitään.