Otsikon mukaisesti sain tänään kuulla että meillä on lauantaivuoro. Vatsani muljahti ympäri, ja sen pohjaan muutti harmaa kylmä möykky. Jurassic Rock. Menisikö kaikki taas kerran pieleen juuri kun olisi tapatumassa jotain supersuperia? Hyvästi, hyvästi Mikkelit ja kaikki ihanat kikkelit...

VAAN KU EI! OHHOHHOO!!!

VARPULINTUU VÄHÄ PUIJATTII!!!

Se lauantaivuoro onkin SEURAAVANA viikonloppuna. :---)

Meneehän se silloinkin suunnitelmien päälle, mutta riitti se 24h viimeksikin.

Njup. Synttärit tulee. Muistaakohan kukaan kaveri... Epäilen. Tuo yksi maailmanmatkaaja (joo, Suomi ON koko maailma!) ei oo tähänkään saakka soittanut vaikka sovittiin että se jostain mutkasta...koska se ite tietää paremmin milloin se voi puhua. Mutta ei se Ankkarockistakaan soittanut vaikka minä soitin Ruissista. Ei semmonen yks puhelu nyt liikaa akkua vie...varsinkin kun se oon just minä jolle soittais. Vaikka joo, on tässä vielä viikon verran heidän reissua eessä, ehkä se soittaa joskus. Mutta muistaako että mulla on syntymäpäivä. Muistaisinko minä sen syntymäpäivän jos oisin 24/7 avomiehen kanssa telttailemassa ja muuten rundaamassa pitkin Suomenmaata? En tiedä. Yrittäisin kyllä. Joskaan lokakuussa ei telttailla. : )

Emminäoikeintiä. Jurassic on HUOMENNA! ihiahahahahoo! huhuu! gaaaah! ööögh! löllöllöö!

"Juuri ennen kuin on pimeää, jossain alkaa soida Emmylou. Valot syttyvät vastarannalle, kaikki tanssivat ja äkkiä on aamu."

Nytkin on aamu.